Doneren

De VVD Papendrecht is een actieve en solide partij die zich permanent inzet om de liberale waarden in de praktijk te brengen. Wij houden ons niet alleen bezig met het bedrijven van politiek in onze gemeente, maar ook met het organiseren van allerlei bijeenkomsten voor zowel leden als niet-leden. Denk bijvoorbeeld aan een politiek café met één van de kopstukken uit Den Haag.

De VVD Papendrecht is steeds op zoek naar nieuwe leden die zich al dan niet actief willen inzetten voor de partij. Daarnaast kunt u ons ook financieel steunen. Elk bedrag is welkom, hiermee steunt u de VVD in haar permanente campagne. U kunt uw donatie bij uw belastingaangifte als gift opvoeren. Dit maakt uw bijdrage extra fiscaal aantrekkelijk, voor meer informatie hierover kunt u terecht op www.belastingdienst.nl.

U kunt ons dan ook financieel steunen op rekeningnummer NL92 INGB  0006 1242 05 tnv VVD Papendrecht, onder vermelding van "Donatie".

De VVD Papendrecht dankt u voor uw steun.