De formatie is rond "Samen maken we Papendrecht"

De formatie is afgerond. De onderhandeling zijn door Sophia de Keizer en Dirk Stouthart gevoerd. De partijen PAB, VVD, CDA, CU en SGP hebben hun visie voor Papendrecht verwoord in een bestuursakkoord. Die visie bevat zowel ambities voor de toekomst als ideeën over bestuursstijl. Heel bewust is een aantal punten open gehouden. Dit illustreert de open samenwerking die de partijen voor ogen hebben.

bekendmakingen/Nieuwsarchief/2022/juni/Bestuursakkoord_Samen_maken_we_Papendrecht

Zeer gewaardeerde leden,

De formatie is afgerond. De onderhandeling zijn door mijzelf en Dirk Stouthart gevoerd. De partijen PAB, VVD, CDA, CU en SGP hebben hun visie voor Papendrecht verwoord in een bestuursakkoord. Die visie bevat zowel ambities voor de toekomst als ideeën over bestuursstijl. Heel bewust is een aantal punten open gehouden. Dit illustreert de open samenwerking die de partijen voor ogen hebben. De titel van het akkoord luidt dan ook: "Samen maken we Papendrecht".

Gisteren presenteerden de partijen het bestuursakkoord in een persgesprek in de raadzaal van het gemeentehuis.

Het bestuursakkoord 2022-2026 is bij deze mail gevoegd. Evenals een persbericht hierover.

Wat betekent dit voor onze fractie:

Sophia de Keizer, beoogd wethouder financiën, economie en communicatie.

Dirk Stouthart, beoogd fractievoorzitter.

Akkie Bokma, beoogd raadslid.

Overige (duo)raadsleden waarvan functie ongewijzigd blijft, zijn Peter-Jan van der Giessen en Sandra Verdoorn.

We kijken met elkaar uit naar een constructieve raadsperiode waarin we ons liberale geluid met overtuiging en veel enthousiasme zullen laten horen.

U bent van harte welkom bij de aankomende raadsvergadering op donderdag 9 juni om 20:00 uur in de raadszaal van ons gemeentehuis waar de installaties en bespreking van het bestuursakkoord gaan plaatsvinden en hopen u daar te ontmoeten.

Met liberale groet,

Sophia de Keizer