Bakkie doen?

Op zaterdag 6 januari kunt u gezellig een bakkie komen doen met de VVD op het Marktplein in Papendrecht.

© Marco

Beste Liberalen,

De Papendrechtse VVD fractie wenst u hele fijne kerstdagen en voor 2018 een goed jaar met een succesvolle gemeentelijke verkiezing. Laten we samen een ijzersterke en onvergetelijke campagne voeren. Wij nodigen u van harte uit om onze kandidaten te ondersteunen tijdens de diverse activiteiten ten behoeve van de campagne. Informatie vindt u vanaf 30 december a.s. op de website van VVD Papendrecht (papendrecht.VVD.nl). De aftrap van de campagne vindt plaats op zaterdag 6 januari aanstaande. Wij drinken dan graag een bakkie met u op het nieuwe jaar.

Bakkie doen?

Op zaterdag 6 januari staat de Papendrechtse VVD met een heuse “Bakkie doen-truck” op het marktplein bij de fietsenstalling van de Meent.

Onder het genot van een bakkie komen vaak de mooiste gesprekken over de meest uiteenlopende onderwerpen tot stand. Is er iets dat beter kan in uw buurt, of wat gaat juist goed? Wat wenst u de gemeente Papendrecht toe in 2018?  Wij gaan hierover graag met u in gesprek. Van 11:00 tot 15:00 kunt u bij de Bakkie doen-truck terecht voor een gratis kopje koffie of thee en een goed gesprek. Uiteraard kunt u ook gewoon langs komen om alleen een bakkie te doen.

Naast lokale fractieleden, kandidaten en de wethouder staan ook andere (bestuurs)leden van VVD-Papendrecht bij de truck om kennis me u te maken. Dus heeft u een vraag over een standpunt van de VVD, een zorg die u wilt delen, een goed idee voor Papendrecht of heeft u gewoon zin in een bakkie koffie of thee? Dan zien we u graag op 6 januari.